• کالای خریداری شده ایراد یا اشکال فنی داشته باشد 

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی اصل افزار اطلاع داده شود.
 استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود.
هرگونه آسیب به کارتن یا جعبه اصلی کالا امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
 این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل می‌شود.

 اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد که در این صورت خریدار باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از خرید به فروشگاه اطلاع دهد.
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
 عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و به فروشگاه تحویل داده شود .

  •  مشتری از خرید خود منصرف شود

 انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالای تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هرگونه باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از محصول استفاده نشده باشد.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر در سایت نسبت به لغو سفارش اقدام گردد.
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۲ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
،برگرداندن کالا تنها پس از تایید کارشناسان اصل افزار امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.
لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

  •  در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

 از تمامی محصولات اصل افزار قبل از ارسال تصویری تهیه می شود تا چنانچه در اثر حمل و نقل و ارسال کالا آسیبی ایجاد شد قابل تشخیص و پیگیری باشد. در صورت آسیب کالا تصویر آن را برای کارشناس اصل افزار ارسال کنید و پس از تایید محصول را برای ما ارسال نمایید تا با نمونه ی سالم تعویض گردد.

تلفن تماس و تلگرام کارشناس اصل افزار:

0930-949-6813

توجه:

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالا مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد فروشگاه در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت فروشگاه در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه کالا اصلی ارسال شود.
فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

تلفن تماس و تلگرام کارشناس اصل افزار:

0930-949-6813